Vanlige spørsmål
Bestilling og levering
Når får jeg min bestilling?
- Vi har 1-3 dagers leveringstid forutsatt at varen er på lager.
Hvordan sporer jeg min pakke?
- Når ordren er pakket og sendt får du en mail med” Utsendingsbekreftelse” med vedlegg hvor du finner kollinummer på din pakke som kan spores hos Posten. Du mottar SMS med sporing om du har oppgitt mobilnummer ved bestilling.
Har dere fraktfri levering?
- I perioder kan det forekomme kampanjer med fri frakt ved bestillinger som tilfredstiller krav til volum eller totalsum . Det vil da bli sendt ut informasjon om kampanjen via nyhetsbrev og det vil også ligge informasjon ute på vår nettbutikk.
Hvordan vet jeg at min bestilling har gått igjennom?
- Du får ordrebekreftelse på mail når ordren din er godkjent, når varen(e) er sendt får du en ny mail med utsendelsesbekreftelse som betyr at ordren er plukket og sendt.
Jeg har ikke fått ordrebekreftelse. Hva gjør jeg.
- Skrevet feil epost
- Mailen kan ha havnet i spamfilter
- Forekommet feil under bestilling
- Ta i tilfelle kontakt på mail eller telefon 67 59 28 10
Retur og angrefrist
Hvordan returnerer jeg varer?
- Send varer i retur til:
Nordic Maps AS
Postboks 1533, Stoa
4856 Arendal - Merk med firmanavn og ordrenummer
Må jeg betale for varer som er sendt i retur?
- Dersom vi har sendt feil vare vil vi selvfølgelig dekke returkostnaden. Dersom du har bestilt feil vare må du dekke returen selv.
Hvor lang returrett har jeg?
- Vi følger loven om 14 dagers returrett ved netthandel.
Dersom vi ikke kan lastes for retur må du betale porto.